אייכלר: "אין מחלוקת עם דגל התורה"

יעקב גפן 1 Comment on אייכלר: "אין מחלוקת עם דגל התורה"

לאחר כינוס 'מועצת גדולי התורה' מתראיין ח"כ ישראל אייכלר ולא מצהיר על תמיכה בחוק, אבל: "אין מחלוקת בין המועצות של אגודה ודגל". ח"כ מנחם מוזס אומר כי יצטרכו שוב את אישור המועצת לגבי החוק הסופי: "אם יהיה חוק שישמור על המצב הקיים מקום המדינה, נחזור למועצת ונקבל את אישורם"

ראשי הסיעות החרדיות עם נתניהו
12:19
28.04.24
יונתן שורק No Comments on בערב שביעי של פסח שומעים ורואים את שירת הים • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היום (ראשון) התראיינו חברי הכנסת מטעם 'אגודת ישראל' ישראל אייכלר ומנחם אליעזר מוזס ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן. השניים שוחחו על סערת 'חוק הגיוס' המחלוקת עם 'דגל התורה' ותוצאות כינוס 'מועצת גדולי התורה'.

ח"כ ישראל אייכלר אומר במפורש כי אין מחלוקת עם 'דגל': "אני מפרסם זאת לראשונה, וזה לא רשמי. אין מחלוקת בין המועצות של אגודה ודגל. כולם תמימי דעים שמי שרוצה ללמוד יוכל ללמוד. אם החוק יאפשר זאת, אגודת ישראל תתמוך בו".

אייכלר התייחס להחלטה של המועצת: "מועצת גדולי התורה קיבלה החלטה שאם החוק יצהיר שכל מי שרוצה ללמוד תורה יוכל לעשות זאת בלי הפרעה, נתמוך בחוק".

מנגד כאן מצהיר אייכלר את הגישה הבלתי מתפשרת: "אם יהיה איזה סייג שלא יאפשר למישהו מתי שהוא ללמוד תורה, נתנגד לחוק".

מוזס אומר במפורש כי רק מה שהיה הוא שיהיה: "אם יהיה חוק שישמור על המצב הקיים מקום המדינה, נחזור למועצת ונקבל את אישורם. לגבי הרשויות המקומיות, שמעתי צער על הפילוג המיותר. לא אוכל להוסיף".



1 תגובות

מיין תגובות